lokesmummy.blogg.se

bilder

Publicerad 2015-02-08 21:37:12 i Allmänt,

Har lite till bilder som jag tänkte lägga upp i förra inlägget och ännu tidigare men som jag lägger upp nu istället för jag tycker att de är så fina så jag vill visa de

Förra helgen då vi var i Bensbyn så var Loke på strålande humör både i hoppgungan och på golvet. Tycker sista bilden från Bensbyn är så härlig då Loke busar med morfar :) 
 
Senast Violetta var här och hälsade på fotade hon Loke och dä kan man snacka om att han hade längre hår, hade nästan glömt bort att det var så långt innan vi klippte det
 
Jag tänkte skicka en bild till Violetta när Loke har på sig både pyjamasen och tofflorna som han har fått av henne och Jens och jag tycker att den bilden blev jätte fin.
 

Kommentarer

Postat av: Violetta

Publicerad 2015-02-10 09:14:38

Så fina bilder:) han är så fin lilla Loke som börjar bli stor :)

Svar: Tack, jo han växer fort :)
Frida Medman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela