lokesmummy.blogg.se

Resume av vecka 6

Publicerad 2015-02-08 21:25:00 i Allmänt,

Den här veckan har det hänt rätt mycket. I måndags åkte vi och hälsade på faster på dagen och sedan hämtade vi ut vår nya säng. I början tyckte jag inte att den kändes jätte bra utan för hård men för var natt som går så tycker jag att den blir skönare och skönare. Av faster fick Loke present 

En haklapp, tallrik och skål, man ser inte det på bilden men skålen har samma prickar som tallriken
 
I tisdags mötte jag och mamma upp Loke på storheden för att köpa snowboard boots men där hittade jag inga, så vi fick fortsätta leta på onsdag efter att Emmelie först kom och hälsade på och sedan ha varit på babysången i kulturenshus. Vi hittade ett par på stadium som satt perfekt. Så jag fick de av min snälla mamma. På onsdag kväll var vi på kalas och firade Lokes kusin som fyllde 3 år. 
 
Får ju inte glömma att jag och Johan var på hockey i tisdags då det var chl final mot Frölunda och Luleå vann så nu är de bäst i Europa, det riktigt bubblade i hela kroppen av glädje när slutsignalen gick och sen när vi stod på ståplats läktaren och såg så gott som alla springa in och bucklan lyftes mot taket. Mina snälla föräldrar var hemma hos oss så jag fick den glädjen att vara med på plats.
 
På torsdagen var det Leos lekland som lockade igen och Loke var på topp humör hela dagen.

På kvällen var jag och mamma i måttsund och jag fick äntligen åka snowboard igen, det var ren lycka. Tycker snowboard har blivit roligare än slalom och jag längtar tills jag står på brädan igen

I fredags var det bara en lugn dag här hemma, gick upp till grannarna för att köpa några böcker av de och blev kvar och surrade ett tag och Loke fick busa med Albin som är 9 månader äldre än honom.

Igår var det tidig uppstigning för då var det Ikea och Torneå som kallade. Det blev lite smått och gott och Loke fick som alltid när vi åker till Torneå lite nya kläder
 
Mysig fleece i strl 74/80
 
3 pack strumpor strl 19-22
 
2 pack tröjor strl 86-92
 
Skjortbody strl 74

Paket med 1 byxa och 1 body strl 74
 
Idag var en strålande dag och vi var ut på isen med min faster och hennes man som bor i Sthlm som jag inte har träffat på några år. Så det var jätte trevligt att få träffa de igen
 

Loke fick fina presenter av Lena och Mats också

En scania lastbil som man kan välja om man ska ha den som en last bil eller älg och ett bakkit så Loke kan hjälpa oss att baka 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela