lokesmummy.blogg.se

24 januari

Publicerad 2015-01-24 21:24:16 i Allmänt,

Ännu en helg är här och veckan började i måndags med att vi åkte och hälsade på Lokes kusiner. Där det var både bus och mys.
 
 
I mitten på veckan var vi bara hemma för då visade termometern rätt kallt men på torsdag åkte vi och hälsade på Lokes kompis Linn. Där var det målning som stod på agendan och Loke var till en början glad men när han kände att det var kladdigt om händerna då var det inte så roligt längre.


Idag åkte jag och mamma till måttsund för att åka slalom men mina pjäxor gjorde jätte ont så jag klarade inte av att åka så många åk och ändå hade jag mina gamla pjäxor. Så det var en stor besvikelse, så nästa gång åker jag snowboard istället. En possitiv sak idag är att Loke satt helt själv i ca 10 sekunder så snart har jag en kille som kan sitta själv. Imorgon blir det badhuset med Loke på förmiddagen och sedan har vi tvättid på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela