lokesmummy.blogg.se

28 januari

Publicerad 2015-01-28 19:36:01 i Allmänt,

Igår var det kalas för Lokes kusin Axel och det var full rulle med kusinerna. Tidigare på dagen så var Violetta och mamma och hälsade på. Violetta hade med shorts som jag köpte av en som hon kände. 3 par för 50 tycker jag är helt okej pris och de är näst intill oanvända allihop.
 
 De är storlek 80 så det blir perfekt i sommar, Violetta kunde inte motstå att köpa den här pyjamasen så den fick Loke av henne och det är hans storlek nu alltså 68 :)
 
 
Idag åkte jag och Loke in till stan för att träffa Maria och Linn, vi gick till stadsparken och kollade in årets isdjur och sedan gick vi på babysång i kulturenshus. Innan vi åkte hem så jagade jag halksockar till Loke, de jag skulle köpa fanns inte så då fick det bli de här på kappahl.
 
 
I söndags var vi som jag skrev och badade och då passade vi på att testa undervattenskameran som jag fick i julklapp och den tar helt ok bilder både på land och under vatten :)

Imorgon är det Lokes 8 månadersdag och då har vi tid för kontroll på bvc, ska bli spännande att se hur stor han är nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela