lokesmummy.blogg.se

bilder lilla edet

Publicerad 2015-01-11 22:24:57 i Allmänt,

Nu börjar helgen närma sig sitt slut. Igår skrev jag klar historia rapporten som jag har haft släpande, är bara innehållsförteckning och försättsbladet kvar så imorgon blir det till att skicka in det. Finally. Sedan kom Johanna, Fredrik, Liam och Emilio och hälsade på medans Elias hade matcher här i Gammelstan. Sedan hade vi en lugn kväll här hemma och betade av en riktig rysare. Deliver us from evil fy bubblan säger jag bara vad äcklig den var. Idag åkte jag och Loke till Bensbyn med resväskan och hämtade bilbarnstolen som vi ska byta till. Har inge plats hemma så vi har förvarat den där. Där passade jag också på att scanna in några dokument som jag behöver bifoga i rapporten som jag ska skicka in på måndag. Passade också på att åka ut till Granön en sväng för att hälsa på. Josefina och Max är hemma så försöker träffa de så mycket som möjligt. När vi kom hem igen så kom Lokes farmor och hälsade på och sedan var vi och fikade hos Danne.

Fick bilderna av mamma idag så här kommer några till bilder från resan

Teddys lekland

 
 
På showen fick man tyvär inte fota men däremot blev det en bild efteråt
 
 
Efter showen åkte vi som sagt hem till min kusin som bor i Göteborg och då fick Loke låna Alicias roliga hatt som han verkade tycka om
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela