lokesmummy.blogg.se

long time no see

Publicerad 2015-05-04 22:49:37 i Allmänt,

Mitt bloggande har varit lidande väldigt länge men nu tänkte jag ta upp det igen.
Idag var min första dag som mammaledig efter att ha jobbat i nästan 2 månader.
Planen för dagen var att gå till stor och liten här i G-stad och ringa till BUF angående några frågor som jag hade om Lokes förskoleplats. 
Att få svar på mina frågor kan jag bocka av men stor och liten blev det inget av för Loke somnade 10 min före vi skulle gå dit och vaknade lagom till att det slutade så får jag inga andra planer så gör jag ett nytt försök på torsdag. När Loke vaknade gick vi istället ut på en promenad och sedan fick Loke gunga en stund i lekparken. Det var väldigt populärt. När vi kom hem fick Loke sin premiär i våra utemöbler som vi köpt i helgen. 
 

Jag har också försökt mig på att göra homemade oreos men de åkte ihop i ugnen så fina är de inte men säkert goda, ska fylla de imorgon så får jag se hur de blir.
När Johan kom hem så for vi till dollar och storheden och handlade så det har varit en rätt så skön första dag på mammaledigheten.
 
Morgondagen ser jag framemot för då ska vi träffa Linnéa, som kom hem idag och är här till fredag. Ska bli så kul att träffa henne igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela