lokesmummy.blogg.se

Organix

Publicerad 2016-06-09 10:08:00 i Allmänt,

Jag är buzzadors och kommer på min blogg skriva om kampanjer som jag får buzza. Just nu har jag 5 kampanjer igång och därför kommer det på kort tid komma upp mycket buzzningar här. En av kampanjerna som jag buzzar är Organix plocksnacks för barn. De finns i smakerna, majs, paprika och morot. Innan vi fick paketet från buzzador köpte Johan hem de för att ge i de yngsta barnens godispåsar på fiskdammen på Lokes kalas. De verkade vara poppis för alla utom Loke, han är ganska svår med att prova nya saker och om han blir kladdig om händerna innan det kommer till munnen så har han bestämt sig för att han inte tycker om det. Det fortsatte så även när vi fick påsarna i brevlådan, alla som har fått verkar tycka om det men Loke vill inte ha de så vi har fått ge bort Lokes påsar också. Även fast det inte föll mitt barn i smaken så tycker jag att det är lagom stora påsar och roligt med annorlunda smaker istället för de vanliga majskrokarna. Nackdelen är att de kladdar jättemycket. 
 
 
#organixbuzz #buzzador #organix 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela